روابط زناشویی

بهترین روش رفع تیرگی واژن | چگونه واژن خود را سفید کنیم؟

آموزش سفید کردن واژن - بهترین داروی رفع تیرگی واژن

تیرگی واژن امروزه به یکی از مشکلات شایع خانم ها در سراسر جهان تبدیل شده است، تیرگی واژن تاثیر بسیار زیادی در روابط زناشویی دارد و می تواند باعث سرد مزاحی زن و شریک جنسی اش شود. خانم ها و حتی مردان از واژن تیره خوششان نمی آید. یکی از روش های بسیار تاثیر گذار در روابط زناشویی و افزایش لذت جنسی و اشتیاق جنسی زیبا سازی واژن و رفع تیرگی واژن است. تیرگی واژن بر اثر عوامل متعددی ایجاد میشود که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. در این مقاله قصد دارین که ساده ترین و بهترین روش رفع تیرگی واژن و سفید کردن واژن رو به شما معرفی کنیم . ما رو همراهی کنید.

فروشگاه کیم کالا عرضه کننده انواع مدل های تقویت جنسی اقایان و خانم هاست، که می توانید محصولات جنسی را در زیر مشاهده کنید.

بحث جنسی را کنار بگذاریم ، خیلی از خانم ها علاقه شدیدی به زیبایی بدن خود دارند و حتی بد فرمی و تیرگی واژن نیز رای آنها آزار دهنده است و می تواند روحیه آنها را کاملا تحت تاثیر قرار دهد، امروزه با استفاده از جراحی و لیزر درمانی که یکی از شایع ترین درمان های تیرگی واژن است بسیار پر طرفدار است.

چرا واژن به مرور زمان تیره میشود؟ علت تیرگی واژن چیست؟

اغلب مردم بر این باور هستند که تیرگی واژن بر اثر بالا رفتن سن اتفاق می افتد و افزایش سن را دلیل اصلی سیاه شدن واژن می دانند، شاید بتوان گفت این دیدگاه درست باشد اما دلایل متعددی باعث تیرگی وازن میشود که در ادامه این عوامل مورد بررسی قرار گرفته شده است.

  • پوشیدن لباس تنگ : لباس های تنگ که اندام جنسی زن را تحت فشار قرار می دهند باعث می شوند که هوا به درستی گردش نداشته باشد و به مرور باعث تیرگی واژن می شود، در منزل سعی کنید لباس زیر نپوشید و اگر مجبور هستید در منزل لباس زیر پوشید سعی بکنید لباس زیر گشاد بپوشید
  • رطوبت در واژن و لباس زیر : بیشتر افراد عادت دارند بعد از رفتن به سرویس بهداشتی ، بدون خشک کردن اندام جنسی خود لباس زیر را می پوشند و این باعث می شود لباس زیر خیس و مرطوب شود، و ساعت ها اندام جنسی شما در رطوبت باشد، رطوبت زیاد باعث تیرگی پوست میشود، حتما اندام جنسی خود را بعد از شستشو با یک دستمال یا حوله تمیز خشک کنید
  • عدم گردش هوا : عدم دریافت هوای تازه باعث تیره تر شدن واژن میشود، بیشتر افراد هم دوست دارند حتی در منزل هم اندام جنسی خود را پوشیده نگه دارند، پیشنهاد می شود هر از گاهی اندام جنسی خود را باز نگه دارید.
  • ژنتیک : عوامل ژنتیکی یکی از مهمترین عوامل تیره شده واژن هست
  • بارداری : بارداری بشدت باعث تیره تر شدن واژن میشود، حتی اگر قبل از بارداری واژن سفیدی داشته باشید در زمان بارداری واژن شما تیره تر خواهد شد، این امر کاملا طبیعی هست
  • تعرق زیاد : عرق کردن زیاد یکی دیگر از عوامل مهم در تیرگی وازن هست به خصوص برای افرادی که دیر به دیر دوش میگیرند می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد.
  • سایش لباس زیر به واژن : ایجاد اصطکاک لباس زیر با واژن باعث تغییر بافت و رنگ پوست اندام جنسی می شود.
  • کمبود ویتامین های مورد نیاز بدن 
  • بالا رفتن سن
  • برقراری روابط جنسی خیلی زیاد
  • استفاده زیاد از ژیلت و اطلاح کننده های دیگر مثل تیغ ( خود تراش )
  • عدم رعایت بهداشت شخصی و شستشوی و ضد عفونی کردن دیر به دیر واژن
  • وجود عفونت در اندام تناسلی
  • اختلالات تیروئیدی
  • و…

بهترین روش رفع تیرگی واژن - چطوری میتونیم تیرگی واژن رو از بین ببریم؟

روش های سفید کردن واژن و رفع تیرگی واژن

طبق تحقیقات انجام شده بین بیش از 1000 خانم درگیر با تیرگی واژن مشخص شده است که بیش از 99 درصد آنها از تیرگی واژن خود بسیار ناراحت هستند و دنبال روش هایی برای سفید کردن دستگاه تناسلی خود هستند. سفید کردن واژن و زیر بغل مزیت های بسیار زیادی دار و می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس شود، همچنین باعث افزایش میل جنسی آقایان می شود. روش های متعددی برای سفید کردن واژن وجود دارد که میشه به استفاده از جراحی، لیزر درمانی، استفاده از کرم ها و لوسیون ها و حتی استفاده از گیاهان دارویی و… اشاره کرد.

رفع تیرگی واژن با سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ خاصیت نرم کننده گی پوست رو داره، سفیده تخم مرغ دارای پروتئین هایی هست که منجر به سفید شدن پوست میشه، اما استفاده از این روش نیاز به زمان بیشتری داره و باید ماه ها استفاده بکنید تا تاثیرات اولیه اون رو مشاهده بکنید، جزء روش های درمانی بلند مدت هست

سفید کردن واژن به زرد چوبه

زرد چوبه یکی از ادویه های محبوب و پر استفاده است که مخلوط آن با ماست یا آلوئه ورا میتونه در سفید کردن واژن بسیار تاثیر گذار باشد، بدین صورت که زرد چوبه رو با مقداری ماست مخلوط کنید تا به شکل خمیری در بیاد و ماده به دست آمده رو به واژن خود بمالید و اجازه دهید نیم ساعتی روی واژن باقی بمونه

رفع تیرگی واژن با آلوئه ورا یا ژل آن

آلوئه ورا خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و باعث متعادل شدن تولید ملاتین در پوست میشود، برای سفید شدن واژن و رفع تیرگی واژن می توانید ژل آلوئه ورا را به دستگاه تناسلی خود بمالید و اجازه دهید 1 ساعت باقی بموه، بعد میتونید دستگاه تناسلی خودتون رو شستشو دهید، این کار رو هر روز یا یک روز در میان بمدت 3 ماه باید انجام بدین تا تاثیراتش رو با چشم خودتون بینید.

سفید کردن واژن با هیگز

امروزه استفاده از دستگاه های لیزر و رادیو فرکانسی برای رفع تیرگی واژن بسیار رایج است، هیگز یکی از روش های رادیو فرکانسی غیر تهاجمی است که در سریعترین زمان ممکن و بدون درد می تواند تیرگی واژن را از بین ببرد. هیگز باعث بهبود کلاژن سازی پوست میشود.

دیگه چه موادی برای رفع تیرگی واژن مفیده؟

استفاده از خیار، سیب زمینی، عسل، ماست، شیر، و لیمو ترش و حتی استفاده از انواع ماسک های خانگی می تونه در از بین بردن تیرگی واژن بسیار موثر باشه. اما استفاده از این مواد به دلیل طبیعی بودنشون کمی زمان بر هست و باید مدت ها استفاده بشه تا تاثیراتش رو مشاهده بکنید. استفاده از ژل بهداشتی بانوان بسیار مهمه، حتما سعی بکنید روزی یکبار واژن خودتون رو با این ژل شستشو دهید، ژل های بهداشتی بانوان باعث رفع عفونت واژن، رفع تیرگی واژن و رفع خارش واژن بسیار تاثیر گذار هست.

بهترین داروی سفید کردن واژن

محصولات زیادی در بازار برای سفید کردن واژن وجود دارد، اما به شما سفید کننده واژن و زیر بغل لیدی وان رو پیشنهاد میکنیم که تاثیرات بسیار زیادی در سفید کردن و رفع تیرگی زیر بعل و واژن داره، این محصول کاملا گیاهی هست و  توسط برند آرال ( Aral ) در داخل ایران تولید شده است. مشتریانی که از این محصول استفاده کرده اند از نتیجه کار بسیار راضی هستند و در مدت زمان کمی توانسته اند تیرگی واژن خودشون رو از بین برند. برای خرید این محصول می توانید با شماره 09120132883 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *