سلامتی و درمانی

خواص درمانی و فواید روغن خراطین | آموزش استفاده از روغن خراطین

فواید درمانی روغن خراطین، چطوری باید از روغن خراطین استفاده بکنیم؟

روغن خراطین یکی از بهترین راه کارهای طبیعی بزرگ کردن موضعی عضلات است، از زمان های قدیم روغن خراطین به عنوان بزرگ کننده اندام های آقایان و خانم ها مورد استفاده قرار میگرفت، در طب سنتی نیز از روغن خراطین بسیار یاد شده است، روغن خراطین خواص درمانی متعددی دارد و از زمان های قدیم برای بزرگ کردن سینه خانم ها، حجم دهنده باسن، حجم دهنده آلت تناسلی آقایان، افزایش حجم گونه ها و ترمیم خط لبخند بسیار مورد استفاده قرار میگرفت، در این مقاله میخواهیم آموزش استفاده از روغن خراطین رو به شما آموزش بدهیم. و به شما از خواص درمانی و فواید روغن خراطین بگیم. همراهمون باشید

روغن خراطین چیست؟ روغن خراطین با چی درست میشه؟

خراطین از کرم خاکی به نام ایزینیا فتیدا درست میشه، این کرم ها سرشار از ویتامین ها و پروئین هستند و روغن تهیه شده از کرم خاکی می تواند خواص درمانی بسیار زیادی داشته باشد.، پروتئین موجود در این کرم 4 برابر گوشت قرمز است و می تواند برای سلامتی انسان ها بسیار مفید و کاربردی باشد. روغن خراطین اصل بسیار غلیظ است و بوی بسیار با مطبوعی دارد و شاید در اولین برخورد با آن کمی حس بدی به شما دست دهند، همچنین در هنگام استفاده از این روغن اندام شما بسیار گرم و داغ میشود که به دلیل افزایش گردش خون در آن قسمت است. روغن خراطین اصل حجم دهنده بسیار قوی عضلات است که می تواند بسیار کاربردی باشد.

از روغن خراطین امروزه برای ساخت لوازم آرایشی و کرم های درمانی متعددی استفاده میشود ، از این روغن برای ساخت کرم روشن کننده پوست و کرم مرطوب کننده بسیار استفاده میشود. همچنین روغن خراطین برای درمان و بهبود بیماری های جنسی و تقویت قوای جنسی بسیار مفید و موثر هست.

ترکیبات روغن خراطین

روغن خراطین از کرم خاکی و یک نوع گیاه خاص ساخته میشود پس نمی توان گفت کاملا گیاهی هست، روغن خراطین یک روغن ارگانیک و طبیعی است. که از ترکیبات زیر ساخته شده است.

  • ویتامین E
  • الانتئین
  • روغن های چرب امگا 3، امگا 6 و امگا 9
  • کلاژن
  • گلیس
  • پروئین
  • و..

فواید روغن خراطین، خواص روغن خراطین

فواید روغن خراطین برای بدن

استفاده از روغن خراطین باعث افزایش گردش خون در رگ ها شده در نتیجه باعث افزایش حجم عضلات میشود، نیاکان ما در گذشته به این امر پی برده اند و سالیان سال است که به عنوان داروی اصلی حجم دهنده استفاده میشود. خراطین هم برای بانوان و هم برای آقایان بسیار پر کاربرد است که در ادامه با خواص و کاربرد های اون بیشتر آشنا خواهید شد.

حجم دهنده سینه خانم ها

کوچک بودن سایز سینه خانم ها یکی از مشکلات شایع است که بسیاری از افراد در دنیا به آن دچار هستند، طق تحقیقات به عمل آمده زن هایی که سینه های کوچکی دارند ادعا کرده اند که از سایز سینه خود ناراضی هستند و این مسئله باعث شده است که رابطه جنسی با کیفیتی را نداشته باشند. روش های متعددی برای بزرگ کردن سینه خانم ها وجود دارد، از جمله می توان به عمل جراحی، استفاده از داروی های شیمیایی اشاره کرد که هر کدام معایب و مزایای خود را داد، اما استفاده از داروی های شیمیایی بسیار خطرناک بوده و در بسیاری از افراد منجر به بروز خیلی از حساسیت های پوستی و خارش میشود

استفاده از روغن خراطین یکی از موثرترین و ساده ترین روش های افزایش حجم سینه است که طیق بررسی های صورت گرفته افرادی که از این روغن استفاده کرده اند تغییرات بسیار زیادی در حجم سینه های خود مشاهده کرده اند.

تقویت موها

این روغن تاثیرات بسیار زیادی در مشکلات مو دارد، روغن خراطین باعث افزایش گردش خود در پوست سر میشود در نتیجه رشد موها را افزایش میدهد، افرادی که دچار ریزش مو هستند می تواند با این روغن ریزش موی خود را درمان کنند. همچنین استفاده از خراطین باعث نرمی و لطافت و همچنین شادابی موها خواهد شد.

بزرگ کرن آلت تناسلی آقایان با استفاده از روغن خراطین

بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان

کوتاهی آلت تناسلی یکی از مشکلات آقایان است که برخی از افراد به آن دچار هستند و این امر باعث شده است که نتوانند رابطه جنسی خوب و با کیفیتی را تجربه بکنند، هر چند در حالت نرمال طول آلت تناسلی آقایان بایستی 13 تا 15 سانتی متر باشد، اما خیلی ها دوست دارن آلت بزرگتر و کلفت تری داشته باشد. این امر می تواند دلایل مختلفی از جمله افزایش میل جنسی و افزایش اعتماد به نفس، ارضای قوی تر و افزایش مدت زمان رابطع جنسی و… داشته باشد. روغن خراطین یکی از درمان های قطعی کوتاهی آلت تناسلی و افزایش حجم آلت تناسلی است

افزایش حجم گونه ها

لاغر اندامی و استخوانی بودن گونه ها یکی از مشکلاتی هست که بیشتر خانم ها رو به چالش کشیده، اکثر خانم ها دوست دارند گونه هایی تپل و حجیم داشته باشد از این روز درمان هایی مثل تزریق ژل و بوتاکس یا افزایش میزان و کیفیت رژیم غذایی اشاره کرد، روغن خراطین قدرت بسیار بالایی در حجیم کردن گونه ها دارد و طی یک دوره 1 ماهه می تواند حجم گونه ها را بزرگتر کند.

افزایش حجم لب ها

سلیقه های امروزی بیشتر برای داشتن لب هایی پهن و درشت است و از این رو بیشتر بانوان سعی میکنند با تزریق ژل و بوتاکس لب های خودشون رو پهن تر و درشت تر بکنند، روغن خراطین یک حجم دهنده قوی لب است که بعد از استفاده دوره یک ماهه لب های شما رو پهن تر، درشت تر و کلفت تر خواهد کرد

رفع چین و چروک ها

روغن خراطین تاثیر بسیار زیادی در از بین بردن چین و چروک های پوست داره، از این رو برای بهبود و کاهش خطوط پیشانی، خط لبخند و خط اخم بسیار کاربرد داره، همچنین برای از بین بردن چین و چروک های دور چشم میتوان از روغن خراطین استفاده کرد، استفاده از کرم دور چشم پریزن هم میتونه بسیار تاثیر گذار باشه. همچنین این روغن خاصیت سفید کنندگی و درخشندگی پوست رو داره و میشه مثل کرم روشن کننده پوست یا کرم ضد لک پوستتون رو شفاف بکنه

آموزش استفاده از روغن خراطین

استفاده از روغن خراطین خیلی آسونه و نیاز به تخصص یا وقت زیاد نداره، کافیه چند قطره از روغن خراطین رو ه محل مورد نظر بزنید و به خوبی با انگشتان خود ماساژ تا بصورت کامل جذب پوستتون بشه، این کار نهایتا 5 دقیقه وقت شما رو میگیره، بعد از استفاده محل مورد نظر گرم میشه که بخاطر افزایش گردش خون در رگ های پوستی است، اگر احساس دی نسبت به گرمی پوست دارید میتونید با یک پارچه خیس محل مورد نظر رو خنک کنید. این روش رو میتونید روزی 2 مرتبه و به مدت 40 الی 50 روز انجام بدین تا شاهد تغییرات آن در پوست خود شوید.

توجه داشته باشید که روغن خراطین رو باید در دمای متعادل یعنی 15 الی 25 سانتی متر نگهداری کنید، پس از قرار دادن اون توی یخچال یا جاهای خیلی خنک و مکان های خیلی گرم خودداری کنید. و هنگام خرید توجه کنید که روغن خراطین اصل را تهیه بکنید، روغن خراطین خالص و اصل بوی خیلی نا مطبوعی داره و بسیار غلیظ هست و رنگ اون قهوه ای تیره هست.

از کجا روغن خراطین اصل و با کیفیت رو خریداری کنیم؟

فروشگاه آنلاین کیم کالا ( www.kimkala.com ) یکی از بزرگترین  و قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی ایران است که سالیان سال با ارائه خدمات و محصولات خود توانسته است نظر مشتریان را جلب کند. شما می توانید روغن خراطین اصل و با کیفیت را از ما خریداری کنید، برای خرید می توانید با شماره های 09120750932 و 09120132883 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *