زیبایی و آرایشی

فواید کرم لایه بردار برای پوست صورت

فواید و عوارض کرم های لایه بردار

کرم لایه بردار پوست چیست و چه کاربردی داره؟

با بالا رفتن سن و شرایط بد زندگی شهری امروزی و همچنین وضعیت آب و هوایی خشک و نیمه خشک در ایران پوست افراد روزانه سلول های زیادی را از دست میدهد و افراد دچار بیماری پیری زودرس میشوند، اما استفاده از کرم های لایه بردار موجب از بین رفتن این سلول های مرده شده همچنین باعث حذف باکتری ‌های مضر و کاهش قطر منافذ پوست شده  و باعث میشود لایه های جدید پوست تشکیل شده و در نتیجه پوست جوان تر و شاداب تر و همچنین شفاف تر شود.

استفاده از این کرم ها امروزه در جهان بسیار مرسوم است و افرادی که به زیبایی پوست صورت خود اهمیت می دهند همیشه از این کرم ها استفاده میکنند، در این پست میخواهیم فواید کرم لایه بردار برای پوست صورت رو بررسی کنیم. در ادامه ما رو همراهی کنید.

کرم لایه بردار چه فوایدی داره، فواید کرم لایه بردار برای پوست صورت

انواع مدل های کرم لایه بردار

کرم های لایه بردار همانند سایر لوازم آرایشی و درمانی دارای مدل های مختلف است، اگر پوستتان خشک است استفاده از کرم لایه بردار برایتان مناسب نیست، چرا که این کرم های موجب خشکی پوست میشود، البته کرم های لایه برداری که حاوی عصاره AHA هستند می تواند برایتان مناسب باشد، چون این کرم هلا علاوه بر اینکه کار لایه بردای رو می کنند پوست رو هم خشک نمی کنند، همچنین استفاده از کرم های آبرسان یا کرم مرطوب کننده در کنار لایه بردار ها می تواند بسیار موثر باشد و از خشکی پوست جلوگیری بکند.

کرم لایه بردار پوست حاوی عصاره BHA برای افرادی مناسب است که پوست صورتشون دارای اکنه باشد و برای افرادی که پوستی حساس دارند استفاده زیاد توصیه نمیشه و هفته ای یکبار مجاز به استفاده از این کرم هستند، اما افرادی که پوستی چرب دارند می تواند حتی بصورت روزانه هم از این کرم استفاده بکنند، اگر در استفاده از کرم های لایه بردار دچار حساسیت شدید می توانید به پزشک مراجعه کنید.

ما به شما کرم لایه برداری که حاوی AHA باشد رو پیشنهاد میکنیم، چرا که این کرم های با پوست صورت ایرانی ها کاملا سازگار هست و نتیجه به مراتب بهتری از مدل BHA دارد.

فواید کرم لایه بردار

استفاده از کرم های لایه بردار فواید و خواص درمانی بسیار زیادی برای پوست دارد، امروزه استفاده از این کرم ها توسط بیشتر متخصصان زیبایی توصیه میشه چرا که این کرم ها علاوه بر لایه بردای می تواند موجب رفع چین و چروک ها، شادابی و نشاط پوست، رفع لک های پوستی، کمک به کلاژن سازی پوست، جوان سازی و برای از بین بردن جوش های صورت بسیار مفید و تاثیر گذار باشد. همچنین استفاده از این کرم در کنار سایر محصولات آرایشی همچون کرم ضد لک و کرم ضد چروک و کرم های تقویت کننده می تواند بسیار مفید باشد. لازم به ذکر است که در دوره درمان حتما سعی بکنید که جلوی نور مستقیم آفتاب نباشید، استفاده از کرم ضد آفتاب بشدت توصیه میشود.

مزایا و معایب کرم‌ های لایه بردار، کرم لایه بردار گیاهی Casny

عوارض استفاده زیاد از کرم های لایه بردار

درسته که استفاده از این کرم ها بسیار مفید هست و میتونه موجب زیبایی و شفافیت پوست شما بشه، اما استفاده بیش از حد از این کرم میتونه حساسیت های مختلفی روی پوست صورت ایجاد بکنه، همچنین به دلیل استفاده بیش از حد از کرم های لایه بردار لایه بیرونی پوست بسیار نازک میشود و می تواند بسیار آسیب پذیر باشد و در مقابل اشعه های مضرر خورشید بسیار حساس و آسیب پذیر باشد، به همین دلیل استفاده از کرم ضد آفتاب توصیه میشود. دقت داشته باشید که هر 4 ساعت یکبار باید از کرم ضد آفتاب استفاده بکنید.

استفاده زیاد از این کرم ها می تواند موجب خشکی پوست شود، که توصیه میشه از کرم های مرطوب کننده و یا نرم کننده استفاده کنیدو حتی المقدور با یک متخصص پوست مشورت بکنید، همچنین استفاده بیش از اندازه از لایه بردار ها میتونه باعث عود تبخال بشه که میتونید با یک پزشک مشورت کنید یا از داروهای پیشگیری کننده تبخال استفاده کنید.

خرید بهترین مدل کرم لایه بردار

برندهای زیادی کرم لایه برداری مختلفی را روانه بازار کرده اند، اما کرم لایه بردار کاسنی یکی از بهترین کرم های موجود در بازار است که کاملا گیاهی بوده و هیچکونه عوارض جانبی را در پی ندارد، همچنین این کرم حاوی AHA هست که برای پوست های خشک و حساس بسیار مناسب هست. برند کاسنی یک محصول کاملا ایرانی هست که توی آزمایشگاه های پیشرفته داخلی تولید شده است. این کرم اورجینال را می توانید از فروشگاه آنلاین کیم کالا با ضمانت صحت و سلامت فیزیکی تهیه کنید.

خرید آنلاین کرم لایه بردار کاسنی کاملا گیاهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *