زیبایی و آرایشی

راز زیبایی پوست زنان کره‌ای چیست؟

راز زیبایی پوست زنان کره ای چیست

پوست صاف و بدون لک زنان کره ای زبانزد همه مردم جهان است. طبق آمارهای جهانی بالای 90 درصد از کره‌ای‌ها دارای پوستی صاف، بدون لک و مک و بدون هیچ‌گونه چین و چروک هستند. اما آیا واقعا چرا کره‌ای‌ها پوستی صاف و بدون لک دارند؟ به نظرتان راز زیبایی پوست زنان کره‌ای چه است؟

راز زیبایی پوست زنان کره‌ای چیست؟

این راز برای خیلی از شماها پوشیده است و نمی‌دانید که کره‌ای‌ها دقیقا چه ترفندهایی را به کار بردند تا پوستی این چنین زیبا داشته باشند. در کره چه آقایان و چه خانم‌ها همه پوست صافی دارند. آیا این امر ژنتیکی است؟ در پاسخ باید بگوییم که بله می‌تواند ژنتیکی باشد ولی کره‌ای‌ها از یک سری ترفندهای ساده برای زیبا‌تر شدن و بدون لک شدن پوستشان استفاده می‌کنند. در این پست می‌خواهیم روش‌هایی را به شما آموزش بدهیم که بتوانید مثل کره‌ای‌ها پوستی زیبا داشته باشید.

شاید شما هم فکر بکنید که برای داشتن پوستی صاف، شفاف و زیبا حتما باید هزینه‌های خیلی زیادی بکنید یا لیزر درمانی بکنید که کلی هزینه برایتان دارد. ولی واقعا اینطوری نیست. شما تنها با انجام یک سری کار ساده و رعایت یک سری نکات می‌توانید پوستی بدون لک و زیبا داشته باشید. فقط باید به پوست خود برسید و مراقبت روزانه از پوست خودتان داشته باشید. ما در کنارتان هستیم تا این نکات ساده ولی خیلی کاربردی را به شما آموزش بدهیم.

تکنیک پوست کره ای

استفاده زنان کره‌ای از فرمول و قانون 424 برای زیبایی پوست

زنان کره‌ای یک روش خیلی ساده برای زیبایی پوستشان دارند که باعث می‌شود واقعا پوستی زیبا داشته باشند. آنها بصورت روزانه صورت خود را بمدت 10 دقیقه شستشو می‌دهند که با یک حمام کامل برابری میکند. روش کارشان هم بدین صورت هست که 4 دقیقه اول چربی‌های صورت و بقایای میکاپ را بصورت کامل پاکسازی می‌کنند. سپس به‌مدت 2 دقیقه صورت خود را با فوم شوینده و کف شستشو می‌دهند. در نهایت هم به‌مدت 4 دقیقه صورتشان را آبکشی می‌کنند و خشک می‌کنند. به همین سادگی! برای اینکه اثر بخشی این کار بیشتر باشد از کرم آبرسان یا کرم لایه بردار استفاده می‌کنند. اگر دنبال یک کرم مناسب با تاثیر گذاری بالا می‌گردید، ما به شما کرم لایه بردار کاسنی را پیشنهاد می‌کنیم.

استفاده از ماسک‌ها و روغن‌های طبیعی با برنج

پوست کره‌ای‌ها روشن و شفاف هست و معمولا با تابش نور خورشید خیلی زود پوستشان تیره می‌شود. کره‌ها راه کار خیلی ساده‌ای برای جلو گیری از تیرگی پوستشان دارند، آن هم استفاده از ماسک روغن طبیعی به همراه برنج است. آنها این محصول را در کل بدنشان استفاده می‌کنند.

راز زیبایی پوست کره ای ها و ژاپنی ها، راز زیبایی پوست زنان کره ای

کره‌ای‌ها لوازم آرایشی خودشان را در یخچال نگهداری می‌کنند

بانوان کره‌ای از لوازم آرایشی و درمانی متعددی برای زیبایی پوستشان استفاده می‌کنند. کرم ابریشم و یا کرم زعفران یا کرم شتر مرغ و… از کرم‌های مصرفی آنها هستند. این کرم‌ها در گرما زود خاصیت خود را از دست می‌دهند به همین خاطر آنها را داخل یخچال قرار می‌دهند تا خواص خودشان را حفط بکنند. در ضمن آنها کرم را روی پوست نمی‌مالند بلکه بصورت ضربه‌ای روی پوستشان پخش می‌کنند تا جذب پوست شود.

زنان کره‌ای از کرم ضد لک استفاده می‌کنند

در کره و ژاپن خیلی مرسوم است و خانم‌ها بصورت مداوم از کرم ضد لک استفاده می‌کنند. از این طریق پوستشان هیچ‌گونه لک و جای جوش و… ندارد.  این کرم‌ها علاوه بر رفع لک‌های پوستی باعث روشن شدن و نرم و لطیف شدن پوست هم می‌شود. ما به شما کرم ضد لک و روشن کننده گیاهی ری لاکو را پیشنهاد می‌کنیم که یک کرم خیلی باکیفیت از یک شرکت داخلی است. این محصول توان رقابت با برند‌های گران قیمت خارجی را دارد.

شستشوی پوست با آب برنج

استفاده از آب و یا عصاره برنج فواید بسیار زیادی برای پوست دارند. کره‌ای‌ها بعد از پختن برنج، آب برنج را نگه می‌دارند و با اون پوست صورتشان را شستشو می‌دهند. آب برنج خاصیت جوان کننده و شفاف کنندگی پوست را دارد و باعث از بین رفتن لک‌های پوستی می‌شود. همچنین آب بزنج محافظت کننده بسیار قوی در مقابل اشعه‌های مضر خورشید است که همانند یک کرم ضد آفتاب عمل می‌کند.

استفاده از کرم ضد آفتاب بصورت روزانه توسط زنان کره‌ای

یک فرهنگ خیلی خوب در کره وجود دارد آن هم از بچگی به کودکان خود استفاده از کرم ضد آفتاب را آموزش می‌دهند. استفاده از کرم ضد آفتاب به یک فرهنگ و رسم در کره تبدیل شده است. اشعه‌های مضرر خورشید برای سلامتی پوست بسیار  مضر بوده و می‌تواند سلامتی پوست را به خطر بندازد و باعث خشکی و پیری پوست شود. به همین دلیل متخصصان همیشه توصیه می‌کنند که از ضد آفتاب‌ها استفاده کنید. ما به شما کرم ضد آفتاب گیاهی برند ری لاکو را پیشنهاد می‌کنیم که یک محصول ایرانی و بسیار باکیفیت است.

ماساژ دادن روزانه صورت، راز زیبایی پوست زنان کره‌ای

ماساژ دادن پوست یکی از راه‌های جوان نگه داشتن پوست در بلند مدت است. ساده‌ترین راهی که می‌توانید انجام دهید، یک دستمال مرطوب یا دستمالی آغشته به آب ولرم  را روی پوست بگذارید و شروع به ماساژ دادن بکنید. بی شک تاثیرات بسیار زیادی دارد و دلیلش هم این است که پوست را مرطوب نگه می‌دارد و دقیقا کار کرم مرطوب کننده را انجام می‌دهد.

بهترین کرم های زیبایی برای داشتن پوست زیبا مثل کره ای ها

خرید پستی بهترین کرم‌های زیبایی پوست در ایران

فروشگاه کیم کالا محصولات زیبایی و جوانسازی پوست اصل و باکیفیتی را برای فروش ارائه کرده است که هم اکنون می‌توانید در سایت ما آنها را مشاهده بکنید. اگر سوالی دارید و یا نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با شماره 09120132883 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کرده و کمکتان کنند بهترین خرید را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *