زیبایی و آرایشی

بهترین روش‌های پاکسازی پوست در خانه با ساده ترین روش‌ها

پاکسازی پوست در خانه

جوانسازی و پاکسازی پوست در منزل با ساده‌ترین روش‌ها

داشتن پوستی شفاف و بدون لک و مک امروزه به یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم بیشتر خانم‌ها و آقایان تبدیل شده است. بیشتر افراد دنیا علاقه شدیدی به داشتن پوستی زیبا و جوان دارند، ولی به دلایل مختلف از مراجعه به کلینیک‌های زیبایی خودداری می‌کنند. خوب این طبیعی است هزینه‌های کلینیک‌هایی زیبایی بسیار بالا هست. در صورتی که افراد می‌تونند با ساده‌ترین روش، خودشان در منزل کار کلینیک‌های زیبایی را انجام بدهند. ما قصد داریم در این پست بهترین روش‌های پاکسازی پوست در خانه را به شما آموزش بدهیم تا پوستی زیبا و جوان و شفاف داشته باشید.

ساده‌ترین و بهترین روش‌های پاکسازی پوست در خانه

پوست اصلی‌ترین عضو بدن در زیبایی فرد است، که بنابه دلایلی همچون سبک زندگی امروزی بشر، آلودگی هوا، نور خورشید، استرس و… دچار آسیب دیدگی، خشکی و پیری زودرس می‌شود. پوست هم مثل سایر اعضای بدن نیاز به مراقیت و تقویت دارد. بنابراین باید توجه خاصی به پوست خود داشته باشید. نگران نباشید در این پست روش‌هایی ساده برای مراقبت و پاکسازی پوست در منزل را به شما آموزش میدهیم که بصورت خلاصه به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

  1. استفاده از کرم مرطوب کننده و کرم‌های آبرسان
  2. استفاده از کرم ویتامین سی و کرم ویتامینه
  3. استفاده از کرم دور چشم
  4. شستشوی مرتب پوست
  5. استفاده از ماسک صورت
  6. استفاده از کرم ضد لک و کرم ضد چروک
  7. استفاده منظم از کرم ضد آفتاب
  8. بهره گیری از کرم لایه بردار
  9. بهره گیری از دستگاه درمارلر تیتانیومی خانگی

پاک سازی پوست صورت در منزل

فواید استفاده از کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان در پاکسازی پوست

یکی از عوامل مهم در زیبایی پوست مرطوب نگه داشتن پوست بصورت دائمی است. پوست‌هایی که در معرض خشکی قرار دارند خیلی زود با مشکلات پوستی و پیری مواجه می‌شوند. استفاده از کرم‌های مرطوب کننده و کرم‌های آبرسان یکی از بهترین و موثرترین روش برای پاک سازی پوست است. اما دقت داشته باشید که همیشه از کرم‌های مرغوب و باکیفیت استفاده بکنید. کرم‌های تقلبی و بی‌کیفیت می‌توانند آسیب‌های جدی به پوست وارد کنند. ما در فروشگاه کیم کالا محصولات اصل و باکیفیتی همچون کرم ویتامینه ری لاکو، کرم ابریشم کاسنی، کرم روغن شتر مرغ ری لاکو و کرم ابریشم ری لاکو برای فروش عرضه کرده‌ایم که می توانید مشاهده و خرید بکنید.

توصیه می‌شود قبل از خواب صورتتان را شستشو دهید و سپس مقداری از کرم مرطوب کننده یا آبرسان که در بالا معرفی کردیم، به صورتتان بزنید و با انگشتان دست ماساژ دهید تا کاملا جذب پوستتان شود. بخوابید و صبح که از خواب بیدار شدید، صورتتان را بشویید.

کرم ویتامین C چه فوایدی برای پاک سازی پوست داره؟

ویتامین سی یکی از ویتامین‌های مورد نیاز پوست است که فواید و خاصیت‌های بسیار زیادی برای پوست دارد. استفاده از ویتامین C می‌تواند باعث کلاژن سازی، کمک به جوان سازی و محافظت از پوست در مقابل عفونت‌های پوستی شود. همچنین به بهبود آکنه، بهبود گردش خون و رفع لک‌های پوستی کمک می‌کند. کرم ویتامین سی ری لاکو یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین کرم‌های موجود در بازار است که هم اکنون می‌توانید از فروشگاه کیم کالا تهیه بکنید.

فواید استفاده از کرم دور چشم برای پوست و پاکسازی پوست

پوست اطراف چشم بسیار حساس است و چون لطافت و نرمی خاصی دارد باید از کرم‌های مخصوص دور چشم استفاده بکنید. استفاده از کرم‌های دور چشم باعث بهبود تیرگی زیر چشم، رفع چین و چروک‌های اطراف چشم و رفع پف اطراف چشم می‌شود. استفاده از کرم‌های مخصوص‌‌‌‌ و باکیفیت و اصل، نه تنها هیچ‌گونه ضرری ندارد بلکه بسیار مفید و کاربردی است. ما به شما کرم دور چشم گیاهی برند ری لاکو و کرم دور چشم پریزن با عصاره خاویار را پیشنهاد می‌کنیم. هر دو محصول کاملا ایرانی و بسیار با کیفیت هستند و تاثیرگذاری آنها بصورت علمی اثبات شده است.

تاثیرات شستشوی مرتب پوست در پاک سازی پوست

شستشوی زود به زود پوست باعث می‌شود آلودگی‌ها، ذرات مضرر و میکروب‌ها از سطح پوست پاک شوند. این کار از خشکی پوست جلوگیری کرده و باعث نرم‌تر شدن پوست می‌شود. بهتر است از شامپوی بدن بچه استفاده کنید که برای پوست ضرری ندارد. حال می‌بینید که با ساده‌ترین و آسان‌ترین روش‌های پاکسازی پوست در خانه می‌توان پوستی شاداب و جواب داشت!

روش های پاکسازی پوست در خانه

پاکسازی پوست با ماسک صورت یا پوست میوه‌های مختلف

یکی از ساده‌ترین روش‌های پاک سازی و زیبا سازی پوست، استفاده از ماسک‌های صورت روشن کننده کاملا طبیعی هست. این ماسک‌ها را می‌توانید در منزل تهیه و استفاده بکنید. مثلا می‌توانید پوست خیار را روی صورتتان بگذارید و یا مقداری ماست تازه را به صورتتان بمالید. همچنین بعضی‌ها پوست انبه را روی صورتشان می‌مالند که خیلی در نرم و شفاف سازی پوست تاثیر دارد.

پاکسازی پوست صورت با کرم‌های ضد لک و کرم‌های ضد چروک

استفاده از این نوع کرم‌ها تاثیرات بسیار زیادی در پاک سازی و جوان سازی پوست دارد. اگر صورتتان کک و مک و لک داشته باشد کرم ضد لک می‌تواند در بهبود این لک‌ها کمک بسیاری کند. اگر صورتتان لک نداشته باشد، از جلوگیری و ایجاد لک‌ها مقابله میکند. ما به شما کرم ضد لک مارک ماه سو پلاس، کرم ضد پیری برند ماه سو، کرم ضد چروک پریزن عصاره خاویار، کرم زعفران ری لاکو کاملا گیاهی با خاصیت ضد چروک و کرم ضد چروک برند کاسنی را پیشنهاد می‌کنیم. محصولات ذکر شده دارای کیفیت و تاثیرگذاری بالایی هستند.

فواید استفاده از کرم ضد آفتاب برای سلامتی پوست و پاکسازی پوست

اشعه‌های مضرر خورشید یکی از بدترین عوامل نابودی و پیری پوست است. آنها می‌توانند باعث خشکی پوست، اضافه شدن لک‌های پوستی و پیری زود هنگام پوست شوند. متخصصان و پزشکان حوزه زیبایی همیشه تاکید دارند از کرم های ضد آفتاب استفاده بکنید. حتما توجه داشته باشید که از کرم‌های باکیفیت و اصل استفاده بکنید؛ چرا که استفاده از کرم‌های نامرغوب باعث ایجاد مشکلات متعدد پوستی می‌شوند. ما به شما کرم ضد آفتاب گیاهی برند ری لاکو را پیشنهاد می‌کنیم. در مدل بی رنگ و رنگی در بسته بندی 50 میلی متری تولید شده است  و یکی از بهترین مارک‌های کرم ضد آفتاب در ایران است.

کرم لایه بردار چه فوایدی برای پوست دارد

کرم‌های لایه بردار یکی از موثرترین کرم‌ها برای زیبا سازی و جوان سازی پوست است که استفاده از اون بشدت توصیه می‌شود. کرم لایه بردار، سلول‌های مرده پوست از بین می‌برد و باعث رشد سلول‌های جدید می‌شود. در نتیجه پوستی جوان، شاداب و شفاف را به شما هدیه می‌دهد. برند کاسنی یکی از مارک‌های معتبر لوازم آرایشی در ایران است. کرم لایه بردار گیاهی مارک کاسنی در حجم 75 میلی لیتر نیز تولید شده که تاثیر گذاری بسیار بالایی دارد.

بهترین و ارزان ترین روش پاکسازی پوست صورت

پاک سازی پوست با دستگاه‌های درمارولر در منزل

درمارولرها دستگاه‌های کوچک با کلی سوزن‌های ریز هستند که با نفوذ به داخل پوست باعث تحریک سلول‌های پوست و کلاژن سازی می‌شوند. استفاده از این دستگاه باعث جوان سازی پوست، از بین بردن لک‌های پوستی، رفع چین و چروک و کمک به بهبود جای زخم و همچنین تقویت مو می‌شود. استفاده از این دستگاه‌ها بسیار ساده است و مزایا و کاربرد های بسیار زیادی دارد. علاوه بر کلینیک‌های زیبایی، امروزه استفاده از این دستگاه در منازل نیز امکان پذیر است و یکی از روش‌های پاکسازی پوست در خانه می‌باشد. فروشگاه اینترنتی کیم کالا عرضه کننده انواع مدل‌های درمارولر در ایران است که محصولات کاملا اورجینال و اصل را ارائه می‌کند.

بهترین محصولات برای پاک سازی پوست

در کیم کالا محصولات بسیار زیادی برای پاک سازی پوست در منزل وجود دارد که می‌توانید لیست همه آنها را در زیر مشاهده بکنید. کلیه محصولات کاملا اورجینال بوده و دارای پروانه بهداشت و نشان سیب سلامت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *